Zeyno123 çok erken şuan. Beklemenizi tavsiye ederim
25 aylık.
Düştü, döktü, attı, 🐎 at , gel, ver , al, ağlıyor, uyuyo,mama,anne,baba, dede, bak,sus , Ayşe sadece bunları diyor. Gelişim testine götürdüm,dil geriliği çıktı fakat daha erken terapiste gitmek için dedi.