Narinasya Hanımlar 2 ay 10 günlük kızım var. Hırıltı nasıl olur bilmiyorum eğer varsa bariz anlaşılıyor mu sanki kızımın burnundan hafif tıs tıs sesler geliyor ama rahat uyuyor her zaman olmuyor neşet sıkıntısı çekerse bu rahatsızlık hemen anlaşılır mı ??