goktug_oguz2022 Balpekmezim canim 1 kez pandemide nisanimda giydim maalesef veremem ozel dikim ayrica bende 155 boy 59 kilo ile giymistim ondan yazmak istedim
Balpekmezim Benanneoldummm bana olur mu ki bu çok kısayım ya kendime elbşse yakıştıramıyorum ve fiyatı nedir?
Benanneoldummm Balpekmezim bende görünüyor ama bi daha bakar musunuz siyah elbisenin üstünde 3 adet yükledim lacivert ve pembe
Kizbebekannesii Balpekmezim bende var canım 3 tane hiç giymedim. Elimde kaldı kilo alınca. Bedenin kaç
Bugleminannesi28 Balpekmezim kırık beyaz gibi tam size atarım detaylı resim S/m beden ama beli lastikli eteğin üstte bir tık bol kolları balon kol çok sık duruyor gerçekten
chemistryy Balpekmezim geçen hafta benimde kaynımın nişanı vardı😁 siyah bir abiye almıştım satmıyorum ama tavsiye ederim
[silindi] chemistryy merhaba benimde bu hafta görümcemin nişanı var , ben siyah elbise aldım , kızıma bulamadım siz nerden aldınız acaba kızınıza ?
Nur3961 Canım sade gül kurusu 40 beden hiçbir sıkıntı yok boyunu kestirirsin sade şık bir elbise şali aynı renk onu da yollarim ben şuan 42 bedenim hâlen oluyor 350tl Payetli gul kurusu 280 TL o da 40 beden Bordo 38 beden 300 TL Hiçbirisinin bir sıkıntısı yok 1 2 kez giyildiler