789busra_ merhaba guzel anneler oglum 3 aylıken yüz damarları morardı hastaneye goturdum kalbinde minik bir delik oldugunu ogrendım zamanla kapandı cok sukur suan 15 aylık ama bugun farketım yine yüz damarları morardı sizce normal mi olabiliyomu damar oyle yoksa ben mi büyütüyorum bilemedim sizce doktora gitmelimiyim .?
Haffuse Cok gecmis olsun, bence beklemeden hemen acile gotur. Birseyi yoktur insaAllah ama, icin rahat etsin.