Hanımlar merhaba bebeğim 4 aylık oldu aşıları yaptırmaya gittiğimizde doktor demir ilacı başladı ve ‘FERRUM’ diye bir ilaç yazdı. Bebeğimin kusmasi olmazdı ilacı vermeye başladığımızdan beri kusuyor. Emzirmeden 1.5 saat sonra veriyorum yani aç da tok da olmuyor ve en az 1 saat sonra emziriyorum ama yok olmadı bu durumu yaşayan var mı yorumlarinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler