Alırsınız bu yaşınıza bir daha gelmeyeceksiniz unutmayın ben 18 yaşında aldım suan 23 yaşındayım birde oğlum var 5 aylık Allah bağışlasın.. sistem değişmedi şöyle söyliyeyim alırsınız tekte zaten bir çok kimse alamıyor 2. De 3. De alırsanız suan mesela evlendim arabamız yok parayı katlıyoruz suan daha iyi model alabilmek için , ben baba evinde mutlaka kullanıyordum. babamla beraber en son mesela 1 ay önce kullandım hiç unutmuyorsunuz birde gerçekten seviyorsanız çok çok zevkli bişey inanın bundan mahrum kalmanızı istemem 🙃