PeekaBoo_ hayalperest2310 bizde var baya oldu alalı, başka bir yerden almıştık çok memnunuz aylardır oynuyor çok seviyor. Renkler, şekiller sayılar, piyano sesi, ördek sesi, inek sesi çıkarıyor uzun ömürlü bir oyuncak
Minigim38 hayalperest2310 bende aldım üstünde notalar var 2 farklı ses modu var bundan bahsediyorsunuz dimi
hayalperest2310 PeekaBoo_ 44 tl ymiş çok uygun aldım da pili yok sanırm buna hangi pilden kullanmam lazım acaba
PeekaBoo_ hayalperest2310 ben şuan pil kapağını çıkaramadım ama kutusunun üstünde yazar hangi pil olduğu kasiyere sorarsanız verir. Güncel fiyatlarla kıyaslanınca fiyatı uygunmuş baktım bende, biz zamanında 130tlye mi ne almıştık 🤦
circirbocegi hayalperest2310 kız nerde o bulamadım netten de baktım 54 tl dıyo o mu ama sen 44 demssn
hayalperest2310 Ekinveannesi aynn yeni aldım canım dün gelmişti bebek şeyleri bir sürü şey vardı hatta