Zgsnmz Kızlar 4 aylık bebeğimde süt ve süt ürünleri alerjisi çıktı doktorumuz alerjik bebekler de ek gıdaya erken başlandığını, 4,5 5 aylıkken başlamamı söyledi böyle bişey başına gelen var mı sizce başlamalı mıyım ? Tecrübeleri olan varsa paylaşabilir mi?
PeekaBoo_ Zgsnmz gelişimi normalse beklenebilir, bizde kilo alımı çok yavaşlamıştı neredeyse hiç kilo almıyordu onun için 5.ayda başladık