KiZlar aranızda burnunu beğenmeyen var mı benim biraz geniş hoşuma gitmiyor hele fotolarda büyük çıkıyor ya egzersizler falan var onlar işe yarıyor mu eşim bazen dalga geçiyor gibi laflar ediyor bende estetik olacam görürsün diyorum şimdi de burun deliklerin mağara gibi dedi üzüldüm anlayınca da takiliyorum sana diyor paramı biriktirip estetik mi olsam sizce