Ysdr babıldamayı hatırlamıyorum. ilk alkış 7 aylıkkendi. yine 7 aylıkken amin yapıyorlardı. çak yapıyordu, ikizlerimin biri. 8 aylıkken baybay yapıyorlardı. yine 8 aylıkken desteksiz oturmaya başladılar çünkü ben destekli oturtmaya 6. ayda başlattım. 11 aylıkken emeklediler, yaşındayken yürüdüler. yine yaşında biri bilinçli anne demeye başladı. önce de diyorlardı ama lafın gelişiydi artık anneee diye peşimde dönüyor bi tanesi. şimdi 13 aylıklar dede, baba, attı, gitti, bitti, gel diyebiliyorlar.