Buse-ayaz-14 Merhaba annelerim 1 buçuk yaş aşısı olduk 3 gün önce aşı yerin de kızarıklık şişlik var gece hafif ateşlendi şuan dada kafası çok sıcak aşıdan mı acaba normal mı bu durum 3 güne rağmen yoksa dişten falan mı ateşleniyordur