Benim saçım ince telli zaten hep dökülen bir modeldi şimdi doğumdan sonra psikolojim o kadar alt üst oldu ki her yerden saç çıkıyor eşim evde temizlik yaparken muhakkak her seferinde laf çarpıtır saçıma kılıma ama benim şanssızlığım süpürgeden yana oldu Arçelik dik süpürge de pişmanlıktır… süpürmüyor gibi sanki evde sac gördükçe enerjim gidiyor yerle bir oluyorum