3 ay 4 günlük bebeğim sütümün yetmediğini anladım ama hipp aldım tadını beğenmedi galiba bir de içiriş meme olmadıgı için nasıl yapılacak brn mi bilemedim çünkü devam sütünü ya sevmedi yad binerondan emiyo ağzına birikiyo yutmadan ağlıyo ayrıntılı şekilde nasıl içireceğim söylermisiniz her tür biberon mevcut lansinoh var tommy tippie anne meme ucuna yakın var yani aptamil denicem ama iki gündür kakasını yapamadı huzursuzdu şuan karnı tam dolu ama kiraya çıktım yeri değişti diye mi bilmşyorum ağzına aksın istiyo kendi mememdeki süt gelene kadar bile ağlıyo zorla tv izliyo oyalıyorum sızlayana kadar meme 30 saniye çektiriyorum bişekilde sonra gelen sütümü içiyo hazır ağıza aksın istiyo ama sütümde yetmiyo benim sütümden sonra da onun tadı hipp denedim sevmedi sanırım öneri lütfen. Kendimin binbirtürlü sıkıntım var zaten deliricem artık