Kızlar bu süt olayı ne zaman akışına bırakılacak ? Aha varmış sütümüz deyip normale devam edeceğiz . Hamilelikte sürekli su içtik lavabodan cıkamadık az kaldı diye direndim şimdi de süt için günde 4 litre içmemiz gerek, içmek sorun değil emzirmenin ortasında tuvaletin gelince çok sıkıntı ve sürekli geliyor olması 🥹 ya da sürekli bir şey yemek ihtiyacı aman yemezsem süt gider vesaire . Bulgur pilavı , dut çayı, semiz otu yemekten içmekten midem beni terk etmek üzere 🤢 ya da mutsuz bir olay yaşadığımda çok ağlamak isteyip aman sütüm kesilir stres yapmayayım düşüncesinde olmak.
Gerçekten ne zaman normal oluyoruz artık süt yapan şeyleri yemeyi bırakıyoruz . Onu da geçtim sütüm azalır düşüncesinden kurtulup normal istedıgımızı yeyip içiyoruz . Süt, emzirme süreci o kadar sancılı bir dönem ki benim için. Beni çok iyi anlarsınız ..