Yasemin517 böyle bir post açmıştım ama kimsenin çözümü yok , silikon uç falan denildi aldım emmedi . ben emzirmeyi azaltmada çare buldum ağladığında başka şeylerle oyaladım bir hafta on gün çok güzel gitti ısırmayı bıraktı üç gündür yine ısırmaya başladı . Koparırcasına ısırıyor ve ben acıdan sinirlenip bağırıyorum , emzirmek korkulu rüyam oldu