10 aylık bebegim kac aydır dusa kabinde yıkıyorum son bi aydır korkmaya basladı yıkamak imkansız hale geldi diyebilirim. Ben de giriyorum onunla boynuma yapısıyo gözü oyuncak falan da görmüyo deniyorum oyalamayı ama yok. Bi sürec mi sizce gececek mi? Sizde de oldu mu?