ssari1903 Ürünğ sadece evde kullandı oğlum 2 ay oldu alalı fakat yüksek demirlilerden istediği için satıyorum çok kullanışlı çok güvenlikli üründür. Fiyatı 300 tl istyorum çünkü sıfır gibi çiziği bile yok
Fusunf ssari1903 150 TL daha eklerim sıfırını alırım alacak olursam 150 TL için kimse ikinci el alacağına sanmıyorum haberiniz olsun ☺️
Irmakmelegim Fusunf 2 ay olmuş bir ürüne ve ewde kullanilmis bir ürünü kalkıp 100 TL satma kimse 2 el diye ölü fiyat a satmak mantıksız diyebilirim 500 TL nerdeyse bir ürün 300 TL vermesi mümkün
ssari1903 Fusunf Sadeturkkahvesi Alalı 2 ay bile olmamış ürünü 100 tlye satmamı bekliyorsunuz heralde ? İşine gelen alır gelmeyen almaz. Herkesin kendi tercihi sende 160 daha koyup tabiki mağazadan alabilirsin.