Kızlar bebeğim şuan 12 aylık. Kardeşi doğduğunda 15 aylık olacak. Ama benim aklıma takılan bir konu var oda UYKU. şimdi benim 12 aylık bebeğim sabahları 9 da uyanır. 12.30 da uyur. Sonra 5 te uyur 7 ye kadar. Daha sonra da zaten 10 da gece uykusuna yatar. Duzenimiz her zaman böyle. Ama kardeşi dogdugunda 15 aylık olacağı için bu düzen biraz değişir mi sizce. Yani 15 aylık bebek gün içinde bu kadar çok uyumaz değil mi ? Sizce şimdiden uykusunu azaltayim mı. Yani gündüz 3 uyku yapıyorsa 2 ye dusureyim diyorum. Yetememekten çok korkuyorum. 15 aylık bebeğinizin uyku düzenini anlatır mısınız