Bizde 10 ay 23 günlüğüz aynı yani erkek bebek bide benimkisi aşırı sinirli ahahah istediği olmayınca elleriyle kendini yere falan atıyor hiç ilgilenmiyorum sonra zaten kendine kendine sakinliyor ve bu sinir en fazla 1 dk sürüyor bu dönemlerde normal bence hemen endişeye kapılmayın onlar daha bir bebek aileden de görmüş olabilir malum onlar bizden ne görür ve duyarsa onu yapmaya çalışıyor çünkü her şeyi sıfırdan öğreniyorlar o yüzden çocuklarımıza iyi bir rol model olmak gerekiyor.