Kızlar oğlum geceleri uyanıyor ve ayağımda salliyorum sürekli dün gece de 2 saat filan salladım en sonunda kızdım birazcık bağırdım ve hızlı salladim biraz hirpalar gibi ve sonra çok pişman oldum bugun de halsiz gibi içim içimi yiyor benim yuzumdenmi öyle acaba diye çok kafama takyrum ağlıyorum resmen