SedaNurAtlan 1 hafta oldu 100 e çıkalı . Evet çoğu sorunum geçti yüzde 10 falan kaldı bence . Emzirmeyi bıraktım tamamen 1 ay sonra gideceğim . Çünkü emzirmeyi bıraktığında ilacını değiştireceğim dedi . Ya şöyle ilaç dozunu yükselttik diye sanırım boğazım daralıyo midem biraz garip ama eskisine göre çok iyiyim toparladım . İş bile yapamıyodum . Çoçuğum konuşmuyo daha 18 aylık aaa,ıııhhh dediği zaman direttiğinde kötü oluyodum katlanamıyodum.ben kafamda olayları düşünüp o insanlara be cevap vereceğimi falan düşünüyodum bunlar gitti çok şükür . Zaten doğumdan sonra başlamıştı ,eşim doktor mecburi hizmetteyiz bende hemşireyim ücretsiz izne ayrıldım burası ilçe yapacak bişey yok ailemden uzaktayım deprem oldu seçimler oldu falan derken en son seçim günü patlak verdi sonrada 2 ay sabrettim ama olmadı mecbur destek aldım