Minikurabiye Sadece uyuyacağı zaman kullanıyoruz ama sık sık uyanıp emzik istiyor bu defa da 9 aylık bebeğe emzik nasıl bıraktırılır
Deryaak Ben kısa emzik ipiyle tulumuna yutturuyorum kendisi alıyor düştüğünde. Bıraktırmak çok zor sanırım.
Minikurabiye Deryaak emzikle yatağa koymuyorum dalınca alıyorum ağzından ama emmek için de sık sık uyanıyor istiyor emziği
Deryaak Minikurabiye hımm ben yatağa 6-8 emzik koyuyorum ki kendisi bulabilsin :) öyle yattığı ve uykuya daldığı için uyandığında da illaki onu isteyecektir.
Minikurabiye Poncikbirannis uyku sorunu yaşıyoruz sırf emzik yüzünden yoksa bende küçük olduğunu düşünüyordum
Bsrumt55 Daha kucuk bırakın emsin ben hiç kısmadım 18 aylik şimdi kendi atıyor istemiyor eskisi kadar bi tanıdığım bıraktırinca zona döktü bebek sıkıntıdan