pinkopink peki bazen vücut kıtlık psikolojisine girip kendini korumaya alıyormuş ne yesen azıcık bile olsa hemen depoluyormuş. Bi de verdiğimiz kilo yağdan mı gidiyor kastan mı gidiyor onun korkusu da var. Siz hangi açıdan güvenmiyorsunuz diyetisyene