Meovvmeovv Kaybettiğimiz ikinci emzik maalesef avent de pahalı artık kızım kaybedip duruyor muadili varsa damaksız emzik önerir misiniz almam lazım yoksa yine avent alıcam mecbur
Beraninannesii Meovvmeovv Kullanmadım alıp almamak arasındayım bende wee baby joy simetrik var avente benziyor ucu benim oğlumda hep ısırıyor kopartiyor
defnevedoruk Meovvmeovv kızım 6 aylık 5 aydır emzik tutuyo 3 kere avent aldım🫠 emzik zinciri kullansanız belki kaybolmaz. ben iki kere bebek arabasından atınca öyle yaptım
Meovvmeovv Beraninannesii bizim de kayboluyo sürekli bıktım valla ya 🥲baby plus öneriyorlar benziyor diye ama oda ne internette ne de mağazalarda var
Meovvmeovv defnevedoruk onuda aldım zincirle birlikte kayboldu biri. Diğeri de zincirden koptu ucu zincirde kendisi yok kayboldu 😂