Bence hiç almayın zaten 4 aylıktan sonra asla yatmak istemiyorlar. Benim var 3 aya kadar kullanabildim. Sonrasında kafasını kaldırmaya başladı ve hiç yatmak istemiyor. Otururken de ana kucağında sıkılıyor gezmek istiyor. Sonrasında zaten emekleme dönme vs dönemi başlıyor i. Şimdi alsanız bile 1 ay 1.5 ay anca kullanırsınız bence