momybaby kizlar mrb, internette nöbet sekerinin faydalarina denk geldim. soguk alginligindan bi cok seye. cocuklarinda kullanan var mi acaba? zarar durumu soz konusu mudur?
1anne1bebegi momybaby Canım merhaba Öncelikle çocukların zeka gelişimini destekler Boğaz ağrısı faranjit geniz akıntısı falan bunlara iyi geliyor Canım bu oldukça önemli süt arttırıyoo :) Bağışıklık sistemi güçlendiriyor grip soğuk algınlığı bunlara iyi geliyor ağızdaki kokuyu geçirmeye yardımcı oluyor ve birde halsizlik yorgunluk falan bunlara iyi geliyor 🌸
Vldn0212 1anne1bebegi bende de var az bi nöbet şekeri ama süt artırmak için nasıl kullanmalıyım acaba bilgi verir misiniz 🌸
1anne1bebegi Vldn0212 canım günde birkaç tane yiyerek. Zaten Cok da fazja yenecek bir şey değil çok tatlı ya❤️