Kızlar merhaba oğlum 9 aylık maalesef ki kulakları kepçe daha şimdiden kepçe diye söyleniyor etraf babasının da kepçeymiş
Kocamın geni baskın çıktı oğlum da kepçe oldu. Görümcemin oğlu kepçe kulak ameliyatı oldu lise de okuyor baya zorlandı yan yatmaması lazımmış falan ağrısı da oldu. Bende ilerde akran zorbalığına uğrarsa kepçe kulak ameliyatı yaptırırız diye düşünüyordum. (oğlum isterse bunu tabi ki yoksa kepçe de çok tatlı kuzum) Çok kolay bi ameliyat diye duymuştum görümcemin oğlunda görünce acaba yaşı büyük olduğu için mi bu kadar zorlandı. Merak ettim çocukluk döneminde de süreç zor mu? Bu ameliyatı yaptıran var mı?