Merhaba kızlar nötrofil düşüklüğünden dolayı bebeği hastanede yatan arkadaşlarım süreç nasıl ilerledi nelere dikkat ettiniz tecrübelerinizi aktarırsaniz sevinirim, bebeğimin nötrofil değerleri neredeyse sıfır hastanede yatırıyoruz ve her gün kan alınıyor değeri takip için