Kbrasaf eğer kilosu yerindeyse çok dert etmeyin , 10 aylık olduk hala aynı durumdayız , hala daha çiğneme ve yutma becerileri geliştiriyor, yemeği o eliyle oynarken siz birazparmağınıxla verebilirsiniz. Ben kaşıkla içinemediğim dönemde tıkanabilir gıda poşetine koymuştum çorba ve püreleri ordan keyifle yemişti , tavsiye ederim