Selam güzel anneler,
Bebeğim 3aylık olacak yakında. Normalde 40ından beri 6 günde 1 falan spaya götürüyorum. Zaten bu dönemlerde yüzmeye yatkknlıkları oluyor. Eşimde yüzücü zaten. Hatta cankurtanlık belgeleri vs de var. Spanın çok faydasını gördüm. Yine ayda 1 belki götürürüm. Bu ay spadan paket aldık zaten anca diğer aya. 3.5 aydan sonra düşünüyoruz. Yüzme için bulduğum yer özel ders şeklinde ayda 5 kere. Aranızda yüzmeye götüren oldu mu? Ne gibi faydalarını gördünüz? Neler yapılıyor derslerde? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?