Dün geceden beri düşmeyen ateş bugün hastene ile sonuçlandı 7 aylık bebeğim ilk defa hastene gördü. Antibiyotik verdi doktor prospektüsünü okudum nasıl hazırlanılacağını okudum mal gibi gittim yanlış yaptım. Suyu kaynatın soğutun öyle dökün diyor ben kaynar kaynamaz döktüm salak gibi kafam o kadar milyon ki dökünceee ayyy dedim anca geldi. Aramızda doktor var mı? Acaba kullanabilir miyim böyle de olsa? Şimdi çocuğuma alamayacağım zaten 10 gün beklemem lazım parayla gidip alamam zaten antibiyotik.. ya ben ne kadar salağım