seraytunali Kızlar reglim 10 gün gecikti, test yapıyorum negatif çıkıyor. Bu arada korunuyoruz eşimde bende. Bu şekilde olup hamile olduğunu öğrenen oldu mu ya da hamile olma ihtimalim var mıdır? Salı günü kan vermeye de gidicem ama kafam allak bullak oldu.
Deletedmom_73 seraytunali Benimde gecikti bayağı, oldum zannediyorum yok olacak gibi bir his ağrı da olmuyor.
Cennetkokulum___ seraytunali benim de 15 gün geçti akşam test yaptım negatif kasık ağrısı yaşıyorum ara sıra hala olamıyorum.. Adet söktürücü egzersiz yaptım olmadı. Maydanoz kiraz sapı içtim yine olmadı. Gerginlik üst seviye zaten 😒
Leyla54 seraytunali benimde 7-8 gün gecikti bende bugün kan baktırdım ama negatif şükür inş bir an önce olurum bizde korunuyoruz 🙏
seraytunali Deletedmom_73 aynı benimde kan verince çıkıcak ortaya bakalım, birde düşünmüyoruz yani kızım daha 15 aylık 😂
Leyla54 Cennetkokulum___ aha bu ben pimi çekilmiş bomba gibi geziyorum olsam da rahatlasam siz test yaptınız mı kan negatif benimde
Deletedmom_73 seraytunali Biz düşünüyoruz da şuan değil, 3,4 ay sonra kızım da 25 aylık 😊 test yapayım en azından umutlanmamış olurum 😂
Dorsimgok Ya bu ay neden böyle olmuş herkesin benim de 5. Günüm gecikti ve korunuyoruz yani korkuyorum çok