Merhaba kızlar evimiz gece max20 dereceye düşüyor yattığı sırada 23 22 arasında oluyor LCW fan 1.5 tog tulum aldım uzun kollu Nadi üstüne giydirdim bir gün göğsü buz gibiydi nemliydi eşim terlemiş dedi üstünü çıkardım tekrar uzun kollu Ibon ve üstüne normal bir tulum giydirdim yatırdım ama yine göğsü buz gibiydi bu kez üşümüş yanıma aldım rahat edemedim napıcam bilmiyorum bir türlü ayarlayamıyorum sizler nasıl giydiriyor sunuz