mer32ve Bence süt bebeğe yararı olan şey değil .Boşuna vermenizi önermem .13 aylık oluyoruz yarın ve vermeyi düşünmüyorum .İştahsızlık, demir düşüklüğü yapıyor .Uyumadan önce verilen sütte reflü yapıyor bununla beraber mide rahatsızlıkları ,şişkinlikleri yapıyor .