Gamzeliff bexsero , başladığınız ay itibariyle tek doz olmaz. Yani 8. Ayda başladığınız için , koruma sağlaması için 2 ay arayla 2 doz, 1 yaş sonrası da rapel hatırlatma doz yaptırmanız gerekiyor. Zaten bexsero hiç bi zaman tek doza düşmüyor, en az 2 doz oluyor o da 2 yaşından sonra başlarsanız eğer. Zaten menenjit tam koruması için diğer gruptan da bir aşı vurdurmanız gerekiyor o da nimenrix, onu 1 yaşından sonra yaptırırsanız tek doz oluyor.
Biz de 7-9-13 bexsero, 8-13 nimenrix şeklinde yaptırdık. Ben doktorun onayıyla calpol verdim, ateş olmadı ama huzursuzluk oluyor diye hem de ağrısını azaltsın diye, o biraz rahatlatmıştı . Sadece son dozunda bacağını oynatmak istemiyordu pek .