Gryffindor Tatlimomy İki yaş sendromundaki bebeğimden anlık uzaklaşabildiğim her köşeyi çok seviyorum 🤷 İşin şakası taşınma aşamasındayım postu takipteyim yeni evde fikir olur 😍
tosbiksmoms Tatlimomy köşe değilde en sevdiğim aktivite mutfakta, masada eşimle kahve içmeyi çok seviyorum. Sohbet ediyoruz falan iyi geliyor.
Evlatlarim52 tosbiksmoms birgün bile kahve içip sohbet etmetik o hep telefonla oynar iki kelime etsem kızar başımi sisirdin diye süs der
Karla Birinizde foto atmamışsınız. Tamam komiksiniz şakalar falan ama atın😂 bizede fikir olsun. Benim henüz öyle bir köşem yok o yüzden atmıyorum🫥