Merhaba herkese. 10 gün oldu doğum yapalı. Bu süreçte sağlıklı beslenıp hem doğum kılolarımdan kurtulmak hemde dengelı beslenmek istıyorum. Ama kendımı tam anlamıyla durduramıyorum süt olsun diye ondan bundan yıyorum. Sız napıyorsunuz kilolarınızı vermek ıcın dikkat ettıgınız huşu yöntemler varmı