Kızlar doktor augmentin yazdı emziriyorum dedim ama herseyi kullanabilirsin zararı yok dedi şaşırdım ama cok kötüydüm mecbur kullandım ama bebegin kaka rengi degisti bide uykuya meilli oldu kızım normalde gunduz aslaa uyumaz bu sabah uyandıgı sut icti uykuya daldı aralıksız 2 saattr uyuyor sizce ilactan mı öyle oldu