Fulya_gnc Kizlar 2 yıl dönümünü olcak yeni evimize geciyoruz sizce eşime nasıl anlamlı bir sürpriz yapabilirim eşim ben ve bebeğimle geçecek güzel bir yıl dönümü olsun istiyorum çünkü ilkini pek yalnız kutlayamadik bu özel olsun istiyorum 🙂
kivircikannesi Fulya_gnc Ben eşime sürpriz yapmadım hiç. Hep o ayarladı. Şehrin en iyi otellerinde akşam yemeği yeriz, hediye alır kutlarız.Sağ olsun 😁 Siz yapmak istiyorsanız da bence en iyisi güzel bir mekanda akşam yemeği 🤷🏻♀️
ozge2388 Fulya_gnc kötü örnek olmak istemiyorum ama ben güzel bişey yapınca sonrasını düşünüyorum,kavga edince de yapmasaydım diyorum maalesef ama napayım anlamıyorlar 😂