Merhaba güzel anneler, kızım 14 aylık yürüyor ama daha dengeyi kuramadığı için sık düşüyor. Kış için kozmonot mont kullananlar var mı memnun musunuz acaba kızım rahat yürür mü? Pek çok mağaza gezdim hepsinde bitmiş deneyemedim çocuğa o yüzden fikir sahibi olamadım. Kışın hangi montla rahat eder acaba