alparslan1_ bilmiyorum ondan kaynaklımı ama ben 2 günde bir keseledim hep o bölgeleri eldivenli keseyle ( 2 senedir ) ve neredeyse gözükmüyor bile sonradan beyazlaşıyor diyolar ama bende olmadı çoğu gitti. yanlış bilgi vermek istemiyorum araştırabilirsiniz ama dediğim gibi ben doğumdan sonra hep keseledim ve farkı gördüm kendi kendine gideceğini zannetmiyorum başka işlemde yaptırmadım
