Karansmmom Kızlar iğne yaptıran varmı. Eczaneden mi alıyoruz, yoksa önce Dr reçete etmesimi gerekiyor, sanki burda bir arkadaş şehir hastanesinde aile planlamasında yapmışlardı gibi bir şey söylemişti ve memnunmusunuz yan etkisi vs oldumu
bicibici Karansmmom 6 aylık değil 1 aylık ve 3 aylık korunma iğnesi var. Emziriyorsan 3 aylık yaptirmalisin. Ben yaptırdım 2 ay önce eczaneden aldım sağlık ocağı yaptı. Fakat yan etkileri var mesela adet düzensizliği ara kanama vs vs bunlar benim için sorun olmadığından yaptırdım
Dfncgdm2022 Karansmmom ben arkadsım 3 aylık almıstı krounma ıgnesını onda yan etkı olarak kılo aldırdı baska da yan etkısı olmadı koruma da sagladı
Karansmmom bicibici ya sanki burada 3 aylıklar kaldırıldı 6 ve 1 aylık var diye bir post görmüştüm öyle aklımda kalmis