Busrabat_79 merhaba , bizim hep böyleydi daha önceleride aynı şekildeydi. Hatta çok daha sık emiyordu ilk 3 ay boyunca yarım saatte bir bile emmek istiyordu . Şimdi 1 saatte bir emmek istiyor. Evet atak etkiliyor olabilir birde bizim dişler başladı salya akması eller hep ağızda o yüzdende yapıyor olabilir bilmiyorum ama aynı şekilde 4. Ayında olup 3-4 saatte emzirenleri duyuyorum burda şaşırıyorum . Yani onlarda atakta aslında ama anlamadım