Merhaba arkadaşlar, 1 buçuk aylık kızım var ve uyku düzeni şu bir haftadır gündüz 3-4 saat toplam bir iki kere yatıyor uykuya ama, gecede sadece acıkınca uyanmak istiyor 2-3 kere kendi kalkıyor 3 saatte bir ben uyandırırsam beslemek için ağlıyor ve dalmıyor uykuya geçişii zor oluyor normal mi yoksa 2 saatte bir kaldırmam lazımmı hâlâ bilemiyorum kendi düzenini kurmuş gibi müdahale ettiğimde kolik bebek gibi saatlerce ağlayıp uykuya dalmıyor. Gece gündüz ayrımı yapmış gibi uyanık kalıyor oyalanmak istiyor acıkınca belirti veriyor zaten önce meme sonra mama takviyesi ve uyku.. normal değilmi iki saatte bir uyandırmaya yada sürekli uyutmaya çalışmaya gerek var mı? Kilosu 5.200 dü en son boyuda 53 cm gelişimi bu şekilde günlük bez sayısı 5i görüyor akşama kadar.