pamukseker Merhaba anneler Bebeğim 1 aylık oldu sürekli kusuyor , doktor reflu var dedi sürekli bebegimin yakasında mendil , sürekli üzerini değiştirme çabaları bu durumu yasayan , önerisi olan var mı acaba ??
Gizemli_x Ben emzirdikten sonra 10 dk falan eğimli yatırıyorum yastık kullanarak. Ben faydasını gördüm çünkü direkt sırt üstü yatınca süt ağzına geliyor