Adetim son 2 dir baya eskiye göre az gelmeye başladı doktoru aradım hapı kullanırken bu beklenen bir durummuş hatta zamanla daha da azalabilirmiş çok saçma değil mi sizde de öyle mi eee bu hap sonradan bize sıkıntı yaratmasın bırakınca eskiye dönersin dedi doktor ama kalıcı bir hasar vermez umarım sizde bu durumu yaşıyor musunuz ?