cherry_baby doğumdan 15 gün sonra hiç kilom kalmamıştı hem süt olsun diye hem de hiç durmayan bi bebeyle tek başıma olduğum için karnımı öyle ayaküstü doyurup kilo aldım hiç tavsiye etmiyorum sonra o kilolar yapışıp kalıyor. Şekerli şeyler kan şekerini hızlı çıkardığı için daha çok acıkmaya sebep oluyor.
Emzirme döneminde de aksi gibi insanın canı hep tatlı şeyler çekiyor o döngüye girince abur cubur olayı hiç bitmiyor. Muz, kuru meyveler, kuru yemiş bunları öneririm sütün kalitesini arttırdığı söyleniyor.