Kızlar ateşi olduğunda ince giyindirmek lazım, soğuk kompres vs yapıldığını biliyorum ama biryerde ayakları sıcak olsun çorap çıkarılmasın diye okudum, bu doğru mu? Şimdi calpol verdim sanırım dişleri şnşallah da öyledir dün akşam zaten uyumamasından belliydi bir baktım sabah 5 de başı sıcacık 😔