Minnakkizim Kızımın ishali geçmedi tahliler temiz dış cikartyr dediler normal ateşi olunca getr dedi bugün 5 bez yaptı yarın da yaparsa 3 haftadır böyle tahlil yap gönder bu insanlar zorlami doktor oluyor anlms değilim 🙁
Melis1706 Minnakkizim bize doktorumuz gecen ay ishal yasadim egerki gunde 3 defayi geciyorsa sivi takviyesi yapabilir dediler ilac iciremiodum bizde tahlil bile yapmadilar reflor adinda toz ilac var mamasina karistirabiliosun ozel devlet karsilamio ama tek o gecirdi ishalini 11 ay 12 gunluk kizim suan bi sor istersen cok uzun surmus sizin bol su ver bide halsizlik cok yapar patates hasla yiyebiliyorsa muz ver