History_teacher merhaba, bende de çikolata kisti vardı hemde yenidoğan bir bebeğin kafası büyüklüğünde demişti doktorum. Bekarken ameliyat oldum ama yumurtalık rezervlerine zarar vermiş, ve evlendikten sonra 5 sene içerisinde 2 defa tüp bebek tedavisi gördüm olumsuz sonuçlandı, sonrasında öğrendim ki son tedaviden 1.5 ay sonra hamile kalmışım. Tedavisiz, doktorların söylemesine göre tüp bebek harici çocuğum olmazdı.